ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ S.O.S.

Ο πόνος χαμηλά στη μέση μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά- δείτε τι μπορείτε να κάνετε για αυτόν.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Ο πόνος χαμηλά στη μέση μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά, στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό συμβαίνει επειδή η μέση σας δεν έχει ασκηθεί και οι κινήσεις σας είναι άπειρες. Το να ενδυναμώσετε την πλάτη σας είναι η καλύτερη πρόληψη!

Οι περισσότεροι πόνοι χαμηλά στη μέση δεν είναι επικίνδυνοι και θα εξαφανιστούν

Πόνος, ένταση και σκληρότητα στο χαμηλό μέρος της μέσης είναι κάτι που οι περισσότεροι από εμάς βιώνουμε από στιγμές σε στιγμές, αλλά που στις περισσότερες περιπτώσεις θα φύγει σε λίγες μέρες.
Ο πόνος στη μέση μπορεί να έχει πολλές αιτίες-αλλά οι περισσότερες μπορούν να αποφευχθούν

Για τον πόνο χαμηλά στην πλάτη είναι απαραίτητο να γνωρίζετε:
Η μέση σας είναι πολύ δυνατή, στην πραγματικότητα η σπονδυλική στήλη είναι ένα από τα πιο δυνατά μέρη του σώματος. Μόνο μερικές περιπτώσεις είναι ανησυχητικές και λέγονται "σημαίες κινδύνου". Έτσι, ακόμα και αν έχετε βιώσει πόνο και οι κινήσεις σας όταν σκύβετε ή πιάνετε ή σηκώνετε  πράγματα ψηλά είναι περιορισμένες, η πιο συνηθισμένη αιτία αυτού του τραβήγματος είναι το γεγονός ότι χρησιμοποιείτε τους μυς της πλάτης σε δραστηριότητες στις οποίες δεν έχετε συνηθίσει, όπως η μετακίνηση βαριών αντικείμενων ή η ενασχόληση με την κηπουρική.


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΥΓΕΙΑΣ

Πώς να επιταχύνετε τη θεραπεία: ενώ ο πόνος μπορεί να είναι έντονος, θα διαρκέσει λίγο αν είστε τυχεροί. Δοκιμάστε μερικές τεχνικές για ανακούφιση που μπορούν να βοηθήσουν τη μέση σας να ανακάμψει:

Να τη ζεστάνετε: Αν δεν υπάρχει πρήξιμο και νιώθετε ότι ο πόνος προέρχεται από μηχανικές αιτίες, μπορείτε να δοκιμάσετε να ζεστάνετε τη μέση σας. Η θερμότητα θα βοηθήσει να ανακουφιστείτε από τη μυϊκή ένταση και θα δουλέψει καλά σε περιπτώσεις σκληρών ή κουρασμένων μυών. Δοκιμάστε να τοποθετήσετε το Θερμικό Έμπλαστρο Hansaplast στην περιοχή που έχει επηρεαστεί. Θα παρέχει μια παρατεταμένη έντονη θερμότητα και την ίδια στιγμή θα μπλοκάρει τη μεταφορά του πόνου.

Μπορεί να θέλετε να δροσίσετε την περιοχή με μία παγοκύστη (ο πάγος προσφέρει φυσική ανακούφιση από τον πόνο και θα λειτουργήσει σε περιπτώσεις πρηξίματος ή χτυπημάτων). Τοποθετήστε στο σημείο του πόνου. Αν θεωρείτε πως αυτό βοηθάει, αφήστε το για λιγότερο από 10 λεπτά της ώρας. Δείτε ένα γιατρό αν υποψιάζεστε φλεγμονή.

Μπορεί να λάβετε φάρμακα που μειώνουν τον πόνο, το πρήξιμο και τον ερεθισμό χωρίς ιατρικές επισκέψεις. Δείτε ένα γιατρό αν τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται.

Συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε και για το αν χρειάζεστε ξεκούραση ή άσκηση. Συστήνεται να επιστρέψετε πίσω στις συνηθισμένες δραστηριότητές σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, καθώς η κίνηση βοηθά τους μύες να κινούνται και να παραμένουν δυνατοί.

Ένα θερμικό έμπλαστρο μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της ακαμψίας
Μην ξεκουράζεστε πολύ ώρα-το να επανέλθετε στην ενεργή ζωή είναι το κλειδί

ΠΡΟΛΗΨΗ

Εφόσον έχετε βιώσει μια φορά πόνο χαμηλά στη μέση, ο πόνος μπορεί να επιστρέψει αν δεν λειτουργήσετε προληπτικά. Αλλά αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να δυναμώσετε τη μέση σας μακροπρόθεσμα.

Το να ασκείσθε συχνά είναι σημαντικό καθώς θα διατηρήσει τους μύες της μέσης και τους κοιλιακούς δυνατούς

Για να αποφύγετε περαιτέρω προβλήματα:

  • ασκηθείτε συχνά και διατηρήστε τους μύες της μέσης και του στομάχου δυνατούς
  • βεβαιωθείτε ότι αλλάζετε στάσεις στην καρέκλα και προσπαθήστε να κινήστε πολύ όταν εργάζεστε σε μια σταθερή θέση
  • αντιληφθείτε αν ψυχολογικοί παράγοντες μπορεί να αποτελούν την αιτία του πόνου χαμηλά στη μέση και μάθετε να διαχειρίζεστε το άγχος.

Συμβουλές για να αποφύγετε τον πόνο στη μέση

01

Αν έχετε βιώσει πόνο κατά τη διάρκεια μικροδουλειών τις οποίες δεν έχετε συνηθίσει να κάνετε (όπως να σηκώνετε αντικείμενα ή να ασχολείστε με την κηπουρική), προσπαθήστε να εξασκήστε το σώμα σας και τη μέση σας. Θα βρείτε  ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις στον κατάλογο των video μας.
Ασκηθείτε συχνά. Ένα παθητικό lifestyle είναι πιθανό να συμβάλλει στον πόνο της μέσης.

02

03

Αν πρέπει να κάθεστε στο γραφείο σας ή πίσω από το τιμόνι για ώρες, προσπαθήστε να σπάσετε το χρόνο με το να κινήστε πολύ ή να κάνετε ένα διάλειμμα για ορισμένες ασκήσεις ξεπιάσματος - δείτε τον κατάλογο με τα βίντεο για τις κατάλληλες ασκήσεις.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΙΔΙΚΟΥ

Γιατρός Gerd Mυller, Ορθοπαιδικός
Ακόμη και με έντονο πόνο χαμηλά στη μέση, είναι σημαντικό να δοκιμάσετε να επανέλθετε στις συνηθισμένες δραστηριότητές σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα

"ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΘΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΩΦΕΛΗΣΕΙ."

Η θερμότητα θα σας βοηθήσει να ξεκουράσετε τη δυσκαμψία των μυών και των αρθρώσεων, μία παγοκύστη μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειώσετε τον πόνο από την ερεθισμένη περιοχή.

 Όσο συχνά και να λέγεται δεν είναι ποτέ αρκετό: Γενικά, η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος να ενδυναμώσετε τους μύες της μέσης. Στην κατηγορία  με τα βίντεο μπορείτε να βρείτε ασκήσεις που είναι σχεδιασμένες αποκλειστικά για να ενδυναμώσουν τη μέση σας. Επίσης, μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε Yoga και Pilates, καθώς βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών που συγκρατούν το χαμηλό μέρος της σπονδυλικής στήλης.

Παρακαλώ σημειώστε πως καμιά από τις παραπάνω συμβουλές ή συστάσεις δεν αντικαθιστούν την ιατρική συμβουλή. Σημαντικό: συμβουλευτείτε ένα ειδικό σε περίπτωση ατυχήματος ή σε περίπτωση που υποψιάζεστε ότι οι αρθρώσεις έχουν επηρεαστεί ή σε περίπτωση ιατρικής κατάστασης όπως ένα κάταγμα. Ένας φυσιοθεραπευτής θα πρέπει να βοηθήσει σε τέτοιες οξείες περιπτώσεις όταν η κατάσταση συνοδεύεται από κοκκινίλα, πρήξιμο ή υποθερμία των αρθρώσεων, συνεχόμενος πόνος των αρθρώσεων ή έντονος πόνος που και/ή συνοδεύεται από νευρολογικά συμπτώματα (για παράδειγμα, μούδιασμα, ή αν ο πόνος μεταφερθεί κάτω στο πόδι(α).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Hansaplast, παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω email στο int.contact.greece@Beiersdorf.com. Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης που αναγράφονται πάνω στα πακέτα των προϊόντων.