ΜΕΣΗ S.O.S.

Ο πόνος στη μέση μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε γι’ αυτό.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Ο πόνος στην πλάτη μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά, στις περισσότερες περιπτώσεις επειδή η πλάτη σας δεν είναι γυμνασμένη και οι κινήσεις σας γίνονται χωρίς εξάσκηση. Το να ενδυναμώσετε την πλάτη σας είναι η καλύτερη πρόληψη!

Οι περισσότεροι πόνοι στην πλάτη δεν είναι επικίνδυνοι και θα εξαφανιστούν ξανά

Πόνος, ένταση και δυσκαμψία στη μέση είναι κάτι που οι περισσότεροι από εμάς βιώνουμε κατά καιρούς, αλλά που στις περισσότερες περιπτώσεις ηρεμεί μέσα σε λίγες ημέρες.
Ο πόνος της πλάτης έχει πολλές αιτίες, αλλά οι περισσότερες από αυτές μπορούν να προληφθούν

Όσον αφορά τον πόνο στην πλάτη, είναι σημαντικό να γνωρίζετε:
Η πλάτη σας είναι πολύ δυνατή. Για την ακρίβεια, η σπονδυλική στήλη είναι ένα από τα πιο δυνατά μέρη του σώματός μας. Μόνο μερικές περιπτώσεις είναι σοβαρές, οι λεγόμενες «κόκκινες σημαίες». Έτσι, ακόμα και αν αισθανθείτε πόνο και μειωμένο εύρος κινήσεων, όταν λυγίζετε ή πιάνετε ή ανυψώνετε πράγματα, η συνηθέστερη αιτία αυτής της επιβάρυνσης είναι το ότι χρησιμοποιήσετε τους μυς της πλάτης σας σε δραστηριότητες στις οποίες δεν είστε συνηθισμένοι, όπως βαριά αντικείμενα ή εργασίες κηπουρικής.


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΥΓΕΙΑΣ

Πώς να επιταχύνετε την αποκατάσταση: ενώ ο πόνος μπορεί να είναι έντονος, θα είναι βραχύβιος εάν είστε τυχεροί. Δοκιμάστε μερικά απλά μέτρα ανακούφισης που μπορούν να σας βοηθήσουν να σταθείτε ξανά στα πόδια σας:

Κάντε προθέρμανση: Εάν δεν υπάρχει οίδημα και αισθάνεστε ότι ο πόνος έχει μηχανικά αίτια, μπορείτε να προσπαθήσετε να εφαρμόσετε θερμότητα. Η θερμότητα θα βοηθήσει στην ανακούφιση της έντασης των μυών και λειτουργεί καλά σε περίπτωση σκληρών ή κομπιασμένων μυών. Δοκιμάστε να εφαρμόσετε ένα επίθεμα Hansaplast ABC στην τραυματισμένη περιοχή. Θα προσφέρει διαρκή έντονη θερμότητα και ταυτόχρονα θα εμποδίσει τη μετάδοση του πόνου.

Ή δοκιμάστε να δροσίσετε την περιοχή με μία παγοκύστη (ο πάγος είναι φυσικό ανακουφιστικό για τον πόνο και θα έχει αποτέλεσμα σε περίπτωση οιδήματος ή πρόσκρουσης). Τοποθετήστε το στο καταπονημένο σημείο. Εάν αισθάνεστε ότι αυτό βοηθάει, αφήστε το επάνω όχι πάνω από δέκα λεπτά ανά ώρα. Επισκεφτείτε τον γιατρό σας εάν υποψιάζεστε μόλυνση.

Η ολιγοήμερη ανάπαυση επιτρέπει στους τραυματισμένους ιστούς και ακόμη και τις ρίζες των νεύρων να αρχίσουν να επουλώνονται, πράγμα που θα ανακουφίσει τον πόνο στη μέση. Ωστόσο, περισσότερες από λίγες μέρες ανάπαυσης μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση των μυών, έτσι ώστε να είναι λιγότερο αποτελεσματικές στη στήριξη της σπονδυλικής στήλης. Σε περίπτωση αμφιβολίας, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για το τι είναι καλύτερο να κάνετε σχετικά με την ανάπαυση ή τη δραστηριότητα.

Μπορείτε να πάρετε φάρμακα που μειώνουν τον πόνο, το οίδημα και τον ερεθισμό χωρίς ιατρική συμβουλή. Επισκεφτείτε τον γιατρό εάν τα συμπτώματα δεν παρουσιάζουν βελτίωση.

Ένα θερμαντικό επίθεμα μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της ακαμψίας
Μην ξεκουραστείτε πάρα πολύ. Η συνέχιση της ενεργούς ζωής σας είναι καίριας σημασίας

ΠΡΟΛΗΨΗ

Εάν αντιμετωπίσατε μία φορά πόνο στη μέση, ο πόνος μπορεί να επιστρέψει αν δεν λάβετε προληπτικά μέτρα. Αλλά υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να ενδυναμώσετε την πλάτη σας μακροπρόθεσμα.

Η τακτική άσκηση είναι σημαντική, καθώς θα διατηρήσει δυνατούς τους μυς της πλάτης και της κοιλιάς.

Για την αποφυγή περαιτέρω προβλημάτων:

  • Ασκηθείτε τακτικά και διατηρήστε δυνατούς τους μυς της πλάτης και της κοιλιάς.
  • Βεβαιωθείτε ότι εναλλάσσετε θέσεις στον τρόπο που κάθεστε και προσπαθήστε να κινείστε πολύ όταν εργάζεστε σε καθιστή θέση.
  • Παρατηρήστε αν ψυχολογικοί παράγοντες μπορεί να είναι η αιτία του πόνου στην πλάτη σας και μάθετε να διαχειρίζεστε το άγχος.

Συμβουλές για να αποφύγετε την επιβάρυνση της πλάτης

01

Αν πονάτε κατά τη διάρκεια εργασιών στις οποίες δεν είστε συνηθισμένοι (όπως ανύψωση ή κηπουρική), δοκιμάστε να προπονήσετε το σώμα και την πλάτη σας. Θα βρείτε ασκήσεις ειδικά σχεδιασμένες για εσάς στη συλλογή βίντεο.
Ασκηθείτε τακτικά. Ο αδρανής τρόπος ζωής συμβάλλει στον πόνο της μέσης.

02

03

Αν πρέπει να κάθεστε σε γραφείο ή να οδηγείτε πολλές ώρες, προσπαθείτε να μοιράσετε τον χρόνο με αρκετές μετακινήσεις ή να κάνετε διάλειμμα για να κάνετε ασκήσεις με διατάσεις - ρίξτε μια ματιά στη συλλογή βίντεο για να βρείτε τις κατάλληλες ασκήσεις.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΙΔΙΚΟΥ

Δρ. Gerd Müller, εξειδικευμένος ορθοπεδικός
«Ακόμα και με έντονο πόνο στη μέση, είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να επιστρέψετε τις κανονικές σας δραστηριότητες το συντομότερο δυνατόν.

"ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΒΛΑΨΕΙ"

Η θερμότητα θα χαλαρώσει τη δυσκαμψία των μυών και των αρθρώσεων. Μια παγοκύστη μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του πόνου από μια ερεθισμένη περιοχή».

Δεν μπορεί να ειπωθεί αρκετά συχνά: Γενικά, η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος ενδυνάμωσης των μυών της μέσης.
Ρίξτε μια ματιά στην ενότητα των βίντεο για ασκήσεις ειδικά σχεδιασμένες για την ενδυνάμωση της μέσης σας. 
Επίσης, δοκιμάστε Yoga και Pilates, καθώς θα σας βοηθήσουν να ενδυναμώσετε τους μυς που συγκρατούν την κατώτερη σπονδυλική σας στήλη.

Σημειώστε ότι καμία από τις προαναφερθείσες συμβουλές δεν αντικαθιστά την ιατρική συμβουλή. Σημαντικό: συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία υγείας σε περίπτωση τραυματισμού ή αν υποπτευθείτε κήλη δίσκου. Πρέπει να συμβουλευτείτε έναν γιατρό σε αυτές τις οξείες περιπτώσεις όταν η κατάσταση συνοδεύεται από ερυθρότητα, οίδημα ή υπερθερμία των αρθρώσεων, συνεχιζόμενο ή έντονο πόνο ή/και σχετίζονται με νευρολογικά συμπτώματα (π.χ μούδιασμα, μυρμηκίαση) ή αν ο πόνος αντανακλά κάτω από τα πόδια.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Hansaplast, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση phc@beiersdorf.com. Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης που υπάρχουν στη συσκευασία του προϊόντος.